מהפכת העיצוב שמשנה את ענף התכשיטים, יותר ויותר מעצבי תכשיטים בוחרים להדפיס בתלת מימד את העיצובים שלהם

הדפסת תכשיטים בתלת מימד נשמע כמו רעיון מתוך סרט מדע בדיוני. אבל יותר ויותר מעצבי תכשיטים בוחרים להדפיס את העיצובים שלהם בתלת מימד . מאחר ותכשיט שהודפס בתלת מימד נראה ומרגיש בדיוק כמו תכשיט בעבודת יד מתחילה לה בשקט בשקט מהפכת עיצוב שמשנה ענף שלם.

אז איפה מתחילים?

לכל מדפסות התלת מימד יש דבר אחד במשותף: קובץ תלת-מימד. סוגי הקבצים אשר מותאמים להדפסה אצלנו בסטודיו הם: STL או 3DM אלו גם הפורמטים הנפוצים להדפסה ברוב מדפסות התלת מימד. קובץ תלת-מימד מכיל את המידע אודות הפריט שאותו המדפסת אמורה להדפיס. קבצים אלה נוצרים עם תוכנה מיוחדת למידול בתלת-ממד. תוכנת ריינו (Rhinoceros) הינה התוכנה הפופלארית ביותר בקרב מעצבי התכשיטים בארץ ובעולם, ובעזרתה ניתן לייצר קבצי CAD המיועדים להדפסת תלת מימד, היא גם התוכנה בה אנחנו משתמשים בסטודיו. לאחר יצירת קובץ תלת-ממד, המדפסת יכולה להשתמש במידע שעל הקובץ כדי להדפיס אובייקט פיזי אמיתי. ב-3DD JEWELRY PRINT STUDIO כאשר אנו מקבלים את קובץ התלת-ממד דרך האתר שלנו אנחנו יודעים בדיוק למה הלקוח מצפה.

יתרונות הדפסה בתלת-מימד למעצבי תכשיטים

היתרון הגדול ביותר עבור מעצבי תכשיטים הוא שהם כבר לא צריכים לדאוג מהייצור. לאחר שקובץ תלת-ממד נוצר, 3DD JEWELRY PRINT STUDIO יכולים לטפל בייצור התכשיטים. עם הקובץ, יש לנו את כל המידע שאנחנו צריכים. יתרון גדול נוסף הוא שאת הקבצים ניתן לערוך בקלות. ניתן להדפיס אב טיפוס ולבדוק האם האיכות והעיצוב נכונים. ניתן לבצע שינויים והתאמות ואת העיצוב הסופי ניתן ליצוק במתכת הרצויה. אחרון חביב, הדפסה בתלת-ממד מגיעה עם כמות מדהימה של פירוט ודיוק. הנה כמה דוגמאות:

שירותי מידול והדמיה

מידול הינו עיצוב המוצר בפורמט ממוחשב, כלומר זהו התהליך בו אנחנו ממירים את המוצר מרעיון למודל עבודה ממוחשב אותו ניתן, בסופו של תהליך, להדפיס באופן תלת מימדי. בתהליך המידול אנחנו הופכים כל רעיון, תמונה או שירטוט לקובץ מודל ממוחשב בהתאם לבקשת הלקוח ובסופו של התהליך הקובץ מוכן להדפסת תלת מימד. הדמיה מאפשרת את הצגת המוצר באופן תלת מימדי ממוחשב המייצר ללקוח דוגמא שאותה הוא יכול לראות עוד בשלב התכנון או בשלב הקודם ליצור. ההדמיה מדמה באופן ריאליסטי את הצורה, הזוויות, החיתוכים, השיבוץ ואפילו את גוון הצבע המדויק של המוצר המוגמר.

שירותי יציקה וחומרים​

3DD JEWELRY PRINT STUDIO מציעים שירותי יציקה במגוון רחב של מתכות: זהב 14k/זהב 18k/כסף/פליז/פלטינה

אז כמה זה עולה?

מחיר של הדפסת תלת-ממד בדרך כלל תלוי בגודל, נפח, והכי חשוב, חומר. לכל עיצוב יש מחיר ייחודי. כדי לקבל הצעת מחיר יש להעלות את קובץ התלת-ממד לאתר שלנו. ואנחנו נחזיר לכם הצעת מחיר מפורטת כולל אפשרות ליציקה ופינישים ניתן לבקר במחירון שלנו ולצפות במחירים לכל השירותים.

Scan the code
דילוג לתוכן